Monica Sumalan: „Ascultă cuvântul“

Un fir de nisip se zbate între trecut şi prezent.

În palma mea se pierde.Prea fragil,prea străin de durere.

Când scriu ,cuvintele se transformă în răsarit ,în mare albastră.

E începutul unui alt timp,e un alt eu deschis spre cei cu un oftat.

Tu scrie.Eu vreau să simt bucuria de a trăi scriind.

Nimicul se pierde .

Un fir de nisip.O umbră .

Tu scrie.

Eu vreau să reinventez sensul   iubirii   rătacite în infern.

Aşteaptă-mă  .

Când scriu,  simt tăcerea curgând ,cuvântul mă ţine de mână.

Aşteaptă .

Timpul nostru împreună e aici. >>>>

Lasă un răspuns

