Valentina Becart: „Ultima toamnă (o pagină de viaţă)“

Mai erau doar două zile până la evenimentul pe care-l aşteptam cu nerăbdare,

eveniment care a reuşit să-mi tulbure liniştea peste aşteptări. Porunceam gândurilor să

se întoarcă liniştite în matca cu ape limpezi până nu demult… Încercam să păcălesc timpul

ce mă pândea cu ochi nemilos… îndeletnicindu-mă cu lucruri mai „lumeşti”. După ce am

răscolit toată casa  – ştergând cu îndârjire fiecare „fir de praf” – şi după ce am aşezat fiecare lucru în colţişorul lui, mi-am pregătit o listă minuţioasă şi am plecat la piaţă. Ştiam prea bine

că sunt simple amăgiri, tertipuri fără fond… sperând că astfel voi reuşi să alung gândul insistent ce mă urmărea ca o umbră răutăcioasă. >>>>

Lasă un răspuns

